Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σύντομη εισαγωγή...

Μια μαντινάδα λέει το εξής:

Ότι και να 'χει ο κρητικός
με λόγια δεν το λέει...
Με μαντινάδες χαίρεται
με μαντινάδες κλαίει...

Γιαυτό κι εγώ δεν θα πω πολλά...
θα αφήσω να μιλήσουν οι μαντινάδες...
Στο blog αυτό θα προσπαθώ (και με την δικιά σας βοήθεια ελπίζω) να ανεβάζω ότι καλύτερο υπάρχει και ακούγεται...
Τις καλύτερες μαντινάδες που ακούω ή διαβάζω, με το όνομα του μαντιναδολόγου ή του τραγουδιστή από τον οποίο την άκουσα (όταν το γνωρίζω φυσικά)....

Ελπίζω να υπάρχουν κι άλλοι που έχουν την δικιά μου τρέλα και να ακουστούν εδώ όσο το δυνατών καλύτερες μαντινάδες...

ας αρχίσουν οι χοροί λοιπόν!

Σχόλια

Ο χρήστης Μανολης είπε…
ειναι πραγματικα κατι που δεν το εχω ξανασυναντησει, μπραβο σας αγαπητε πολυ καλη δουλεια!!! συνεχισε το και θα δεις που θα γινει διασημο και λαοφιλεστατο
Ο χρήστης gianna είπε…
Τώρα εγώ σαν κρητικιά που είμαι έπρεπε να πω κάτι σε μαντινάδα αλλά δεν είμαι πολύ καλή σ΄αυτά.. οπότε θα πω καλή αρχή!! Κ να βάζεις κ τις δικίες σου μαντινάδες!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τσ' άνοιξης το χαμόγελο...

Δυο μαντινάδες από τον Βασίλη Σκουλά και το δίσκο "Άνθη Του Χρόνου".... Τσ' άνοιξης το χαμόγελο με το δικό σου μοιάζει... Κι όταν γελάς σα να θωρώ την εποχή ν' αλλάζει... Είδα το ξέφωτο τσ' αυγής το ρόδισμα στο δείλι... Μα παίρνει ξόμπλια πιο πολλά το γέλιο σου στα χείλη... Edit:02/06/2008 Δυο μαντινάδες του μεγάλου Μιχαλόμπα...

Στα έρημα καταλύματα...

Αφού οι διακοπές κόλλησαν στην εξεταστική έγινε 40 μέρες χωρίς μαντινάδα! Μια που άκουσα η επόμενη... Στα έρημα καταλύματα του ονείρου που 'χα χτίσει... Όλη η ζωή μου θα διαβεί γυρίσει δε γυρίσει... Edit 7/10/09: Η μαντινάδα είναι της Κατερίνας Αεράκη

Σαν ορφανέψει μια καρδία...

Μία που άκουσα στο ραδιόφωνο... Σαν ορφανέψει μια καρδία από την πρώτη αγάπη... Όσες κι αν κάνει παίρνουνε το ίδιο μονοπάτι...