Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στον ύπνο μου είσαι όνειρο...

Μια μαντινάδα που άκουσα στο ραδιόφωνο από την φωνή του Στέλιου Ηλιάκη...

Στον ύπνο μου είσαι όνειρο
κι όταν ξυπνήσω σκέψη...
Για δεν μπορεί πως σ' έχασα
ο νους μου να πιστέψει...

Edit 24/05/08:
Το τραγούδι στο οποίο ακούγεται η μαντινάδα είναι στον καινούργιο δίσκο του Ηλία Χορευτάκη ο οποίος και την τραγουδά...
Ο Στέλιος Ηλιάκης λέει την δεύτερη μαντινάδα...

Να σε μισήσω προσπαθώ
που 'χεις τον νου μου κλέψει...
Μα αφού η καρδιά μου σ' αγαπά
δε ξεγελιέται η σκέψη...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο Στέλιος λέει τη δεύτερη
Ο χρήστης Stelios είπε…
Καλημέρα...
όταν λες την δεύτερη φαντάζομαι εννοείς την δεύτερη μαντινάδα του τραγουδιού η οποία αν θυμάμαι καλά ήταν:

Να σε μισήσω προσπαθώ
που χεις τον νου μου κλέψει...
Μα αφού η καρδιά μου σ' αγαπά
δε ξεγελιέται η σκέψη...

Στο ραδιόφωνο άκουσα ότι τραγουδάει ο Στέλιος Ηλιάκης.
Αν γνωρίζεις ποίος λέει την πρώτη μπορείς να το γράψεις αν σου είναι εύκολο...
Ευχαριστώ!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ο Χορευτάκης λέει τη πρώτη
Ο χρήστης Stelios είπε…
ευχαριστώ το διόρθωσα!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τσ' άνοιξης το χαμόγελο...

Δυο μαντινάδες από τον Βασίλη Σκουλά και το δίσκο "Άνθη Του Χρόνου".... Τσ' άνοιξης το χαμόγελο με το δικό σου μοιάζει... Κι όταν γελάς σα να θωρώ την εποχή ν' αλλάζει... Είδα το ξέφωτο τσ' αυγής το ρόδισμα στο δείλι... Μα παίρνει ξόμπλια πιο πολλά το γέλιο σου στα χείλη... Edit:02/06/2008 Δυο μαντινάδες του μεγάλου Μιχαλόμπα...

Στα έρημα καταλύματα...

Αφού οι διακοπές κόλλησαν στην εξεταστική έγινε 40 μέρες χωρίς μαντινάδα! Μια που άκουσα η επόμενη... Στα έρημα καταλύματα του ονείρου που 'χα χτίσει... Όλη η ζωή μου θα διαβεί γυρίσει δε γυρίσει... Edit 7/10/09: Η μαντινάδα είναι της Κατερίνας Αεράκη

Σαν ορφανέψει μια καρδία...

Μία που άκουσα στο ραδιόφωνο... Σαν ορφανέψει μια καρδία από την πρώτη αγάπη... Όσες κι αν κάνει παίρνουνε το ίδιο μονοπάτι...