Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αν δυο πουλάκια σαν κι εμάς...

Σήμερα επανέρχομαι με την ειδική περίπτωση που ανέφερα χθες...
Μέχρι σήμερα έγραφα μεμονωμένες μαντινάδες που μου άρεσαν...
Σήμερα όμως κατ' εξαίρεση θα γράψω τρείς μαντινάδες τις οποίες μου είπε ο πατέρας μου, ανακαλώντας τες στη μνήμη του από τα νιάτα του (και πάνε πολλάάά χρόνια από τότε!!)

Αν δυο πουλάκια σαν κι εμάς
ο πλάστης ξεχωρίσει...
Ποτέ δεν είναι δυνατόν
το ένα από αυτά να ζήσει...

Αν ζήσει όμως πως μπορεί
το ταίρι να ξεχάσει...
Όταν θα δει τ' άλλα πουλιά
ζευγάρια μες τα δάση...

Κι αν το ξεχάσει πως μπορεί
αυτό να μην δακρύσει...
Όταν στα δάση ερωτικά
άλλο πουλί λαλήσει...

Αφιερωμένες σε εσένα μπαμπά;)

Σχόλια

Ο χρήστης venceremos είπε…
"Ποιος ίφταιξε και μίσησες
πουλί μου τη φωλιά σου
και δε δα ξεπουλιάσουνε
ποτέ τα όνειρα σου"

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τσ' άνοιξης το χαμόγελο...

Δυο μαντινάδες από τον Βασίλη Σκουλά και το δίσκο "Άνθη Του Χρόνου".... Τσ' άνοιξης το χαμόγελο με το δικό σου μοιάζει... Κι όταν γελάς σα να θωρώ την εποχή ν' αλλάζει... Είδα το ξέφωτο τσ' αυγής το ρόδισμα στο δείλι... Μα παίρνει ξόμπλια πιο πολλά το γέλιο σου στα χείλη... Edit:02/06/2008 Δυο μαντινάδες του μεγάλου Μιχαλόμπα...

Στα έρημα καταλύματα...

Αφού οι διακοπές κόλλησαν στην εξεταστική έγινε 40 μέρες χωρίς μαντινάδα! Μια που άκουσα η επόμενη... Στα έρημα καταλύματα του ονείρου που 'χα χτίσει... Όλη η ζωή μου θα διαβεί γυρίσει δε γυρίσει... Edit 7/10/09: Η μαντινάδα είναι της Κατερίνας Αεράκη

Σαν ορφανέψει μια καρδία...

Μία που άκουσα στο ραδιόφωνο... Σαν ορφανέψει μια καρδία από την πρώτη αγάπη... Όσες κι αν κάνει παίρνουνε το ίδιο μονοπάτι...